محل تبلیغات شما

آرشیو
نویسندگان
درباره ما

1-بیست(20) سال گارانتی بدون قید و شرط
2-قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه
3-پوشش رنگ PVDF تضمینی
4-آلیاژ آلومنیوم 3003
5-استفاده از بهترین مواد اولیه مصرفی
تبلیغات

افتتاحیه دفتر خدمات الکترونیکی

دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان اهر برای اولین بار در بین شهرستان های استان آذربایجان شرقی در مورخه 1396/09/30 افتتاح شد.


رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: تمامی فعالیت‌ها و امورات این دفتر به دستگاه قضایی شهرستان اهر مربوط است و نظارتی مستقیم بر آن خواهد بود امیدواریم خدماتی آسان‌تر، بروزتر و سریع‌تر را برای مردم عزیز شاهد باشیم.
به گزارش خبرنگار اهرخبر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در آئین افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان اهر اظهار کرد: وظیفه تمامی مسئولین خدمت به مردم عزیز است دستگاه قضایی هم از این امر مثتثنی نیست امیدواریم خداوند توفیق خدمت‌رسانی را به‌تمامی ما ارزانی کند.
وی بابیان اینکه بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه رسیدگی به دعاوی مردم عزیز است گفت: شکایت از هر شخصی که باشد دستگاه قضایی موظف است طبق قانون به آن رسیدگی کند.
رئیس دادگستری شهرستان اهر از افزایش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی این شهرستان هرسال نسبت به سال دیگر خبر داد و عنوان داشت: سال گذشته بیش از ۳۳ هزار فقره پرونده به مجموعه دادگستری اهر ورودی داشتیم اما بااین‌وجود زمان رسیدگی به پرونده‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته و درواقع پرونده‌ها در حدود ۲۰ الی ۳۰ روز رسیدگی می‌شود.
نظری یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی را کاهش جمعیت کیفری عنوان کرد، ادامه داد: بر اساس قانون قوه قضائیه حداکثر تلاش را می‌کنیم که متهمین و یا محکومین کیفری به زندان‌ها معرفی نشوند که همین موضوع به معنی کاهش جمعیت کیفری است و تعیین مجازات جایگزین برای حبس که صراحتاً در قانون آیین دادرسی کیفری اشاره‌شده است تا اگر فردی در نظام جامعه خللی ایجاد نکند، مجازات جایگزین برای حسب آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر هیچ‌گونه جرائم خشن در این شهرستان اتفاق نیفتاده است، افزود: از سال ۹۱ تاکنون هیچ‌گونه جرائم خشنی در اهر نداریم و به حول قوه الهی امنیتی که امروز در این شهرستان حاکم بوده بسیار مطلوب و قابل‌قبول است.
وی حمایت از سرمایه‌گذاران را جزو سیاست‌های دستگاه قضایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ذکر کرد، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در چهارچوب قانون و مقررات در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ازجمله سیاست‌های دستگاه قضایی است، دستگاه قضایی برای اینکه بتواند با حمایت از سرمایه‌گذاران در ریشه‌کن کردن معضل بیکاری مؤثر واقع شود از سرمایه‌گذار حمایت می‌کند.
نظری در ادامه با تأکید بر اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی در دنیا مثال‌زدنی است، بیان کرد: استان آذربایجان شرقی در بحث تأمین امنیت رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و علاوه بر این ما همیشه شهرستان اهر را مثال می‌زنیم که در این شهرستان جرائم خشن رخ نمی‌دهد و امیدواریم همه‌ آحاد جامعه برای سلامت و امنیت جامعه پای‌کار باشند.
رئیس دادگستری شهرستان اهر بابیان اینکه پس از چندین سال فعالیت، تمامی اوراق قضایی شهرستان اهر به‌صورت الکترونیکی ثبت‌شده است گفت: برای هر شهروند لازم است تا در ” سامانه ثنا ” ثبت‌نام کند به‌طوری‌که ثبت‌نام در این سامانه زمینه ارسال الکترونیکی اوراق قضایی را فراهم می‌کند یکی از مزیت‌های این سامانه این است هر شخص می‌تواند از طریق این سامانه از روند پرونده خود مطلع شود.
وی بابیان اینکه دفتر خدمات الکترونیک قضایی با تلاش آقای نام‌آوران بعد از تبریز اولین شهرستانی است که افتتاح می‌شود ابراز داشت: انشاا… همه از خدمات این دفتر بهره‌مند خواهیم شد این دفتر مکان مناسبی برای ارائه خدمات قضایی و تسهیل امور مربوطه به مردم عزیز خواهد بود.
نظری ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه مدیریت و کارکنان دفتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: تمامی فعالیت‌ها و امورات این دفتر به دستگاه قضایی شهرستان اهر مربوط است و نظارتی مستقیم بر آن خواهد بود امیدواریم خدماتی آسان‌تر، بروزتر و سریع‌تر را برای مردم عزیز شاهد باشیم.



تعداد بازديد : ۶۷ ارسال شده در: ۹۶/۱۰/۱۸
نویسنده: | دیدگاه: ۰ نظر

بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی